Decydując się na bloga






Decydując się na bloga myślałam o tym, aby podzielić się z ludźmi tym , czego udało mi się w życiu doświadczyć.
Chciałabym aby moje doświadczenia i wynikające z nich przemyślenia pomogły ludziom dojść do refleksji.

Jestem Aleksandra, mam 23 lata .. i na tym zwykle kończę mówiąc o sobie , bo nie chcę aby mnie źle odebrano.
Tak, jestem kim jestem, w wieku 23 lat osiągnęłam wszystko co w swoim życiu chciałam , mimo to nadal jestem tą samą , lekko nieśmiałą i zawsze miłą osobą.

Czuję się spełnioną i silną kobietą, wszystko co w życiu osiągnęłam zawdzięczam sobie. Nie mając nic zdobyłam tak wiele, mając wiele, zaczęłam się tym dzielić z innymi.

Pisząc chciałabym poruszać tematy , problemy z którymi się borykałam. Możesz czytać je rozdział po rozdziale, czyli krok po kroku mojego życia.
Mam nadzieję, że moje przemyślenia kogoś wzmocnią , uświadomią w pewnych kwestiach .


Zacznę od tego, iż człowiek , nie zależnie od swojego startu, tego kim był lub jest , może posiadać i osiągać wszystko. Człowiek jest wielki , jest mądry , jest piękny ..
Tutaj wtrące jeden z moich ulubionych cytatów :

´´Ein Mensch verdient Achtung, egal welche Ideen er vertritt . So sieht meine Kultur aus . ´´
                                                                                             Antoine de Saint -Exupery
                                                                                               
Co oznacza : Człowiek zasługuje na szacunek , bez względu na to jakie idee wyznaje. Tak właśnie wygląda moja kultura.






Komentarze